Zapraszamy do naszego wyjątkowego świata ręcznie robionych produktów dla najmłodszych. AGUU KIDS to Polska marka dziecięca szyjąca na miarę nietuzinkowe i oryginalne nakrycia głowy dla dzieci i kobiet. Szyjemy już od rozmiaru 34cm obwodu głowy (już od pierwszych chwil życia) do 60cm dla osoby dorosłej. Wszystkie nasze produkty powstają od A do Z w pracowni z należytą starannością, dbając o każdy detal. Każdy produkt naszej kolekcji to połączenie stylu, wygody i jakości. Będzie nam niezmiernie miło uszyć dla Twojego maluszka nasze produkty.
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.aguukids.pl

W regulaminie  zostały uwzględnione warunki sprzedaży sklepu internetowego,  informacje o sklepie, sprzedawcy oraz prawa konsumenta.

REGULAMIN ZAWIERA:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Warunki zawierania umowy sprzedaży
  4. Terminy i metody realizacji płatności
  5. Realizacja zamówienia
  6. Prawo odstąpienia od umowy-zwrotu towaru.
  7. Reklamacje
  8. Dane osobowe
  9. Postanowienie końcowe.

Sklep internetowy www.aguukids.pl prowadzi sprzedaż detaliczną produktów dla dzieci za pośrednictwem internetu, zgodnie z niniejszym regulaminem. Właścicielem sklepu jest firma    AGUU KIDS Agnieszka Sędkowska  NIP: 6662097154 REGON 387410778 Adres wykonywanej działalności Powiercie 90 62-600 Koło

  1. Regulamin zawiera szereg informacji o świadczonych usługach przez sklep aguukids.pl, warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży produktu, jak również postępowanie reklamacyjne.
  2. Usługobiorca z momentem podjęcia działań  zmierzających do korzystania ze strony internetowej www.aguukids.pl zobowiązuje się przestrzegać niniejszego regulaminu.
  3. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja podczas składania zamówienia.
  4. Produkty oferowane przez sklep są nowe i nie posiadają jakichkolwiek wad czy uszkodzeń.
  5. Nazwa firmy, logo, nazwa produktów oraz wszystkie nazwy handlowe zawarte na stronie aguukids.pl należą do właściciela i są użyte wyłącznie do celów identyfikacji.
  6. Sprawy nierozliczone w niniejszym regulaminie mają zastosowane przepisy ustawy m.in. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. (DZ.U. Nr.144, poz.1204 ze zm.),  Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. P (Dz. U. 2014 poz. 827) , oraz inne odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

2.Definicje

Dni robocze -dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

Formularz zamówienia -formularz dostępny na stronie internetowej www.aguukids.pl pozwalający na złożenie zamówienia.

Usługobiorca (Klient)-osoba fizyczna, osoba prawna posiadająca zdolność prawną do świadczenia z korzystania z usługi elektronicznej w tym przypadku zakupu w sklepie internetowym.

Usługodawca (Sprzedawca) AGUU KIDS  Agnieszka Sędkowska pod adresem Powiercie 90 62-600 Koło

Umowa sprzedaży -zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.

Produkt -dostępny w sklepie produkt albo usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

Zamówienie -akceptacja regulaminu i zakup towaru przez Klienta będący jednocześnie umową sprzedaży ze Sprzedawcą.

Regulamin -niniejszy regulamin sklepu.

3.Warunki zawierania umowy sprzedaży

  1. 1.Klient składa zamówienie poprzez zakup towarów lub usług oferowanych na stronie www.aguukids.pl zgodnie z warunkami i opisem danego produktu.
  2. Cena poszczególnych produktów zawarta jest na stronie i podana jest w PLN, Do ceny należy doliczyć koszt dostawy (opisany w pkt. 4).
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu (przez sklep internetowy), za pomocą poczty elektronicznej aguukids@gmail.com lub pod numerem 723172473
  4. Sklep realizuje zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zamówienia po godzinie 17:00 oraz weekendy i święta będą realizowane następnego dnia roboczego.
  5. Klient nie ma obowiązku zakładania konta w celu złożenia zamówienia.

4.Terminy i metody realizacji płatności

  1. W przypadku wyboru przez Klienta tradycyjnych metod płatności (przelew, płatność elektroniczna DotPay) usługobiorca zobowiązuje się do realizacji płatności w terminie do 3 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży. 
  2. Klient ma do wyboru następujące metody płatności:
  3. a) zwykły przelew na rachunek bankowy 02 1090 1203 0000 0001 4715 4833
  4. b) płatność  za pomocą platformy płatniczej DotPay lub tradycyjny przelew
  5. Do każdego zamówienia dołączony zostanie paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT (w przypadku wcześniejszego zaznaczenia takiej opcji). Kupujący tym samym wyraża zgodę do wystawienia dokumentu bez podpisu.
  6. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich, ceny przesyłek zawarte są poniżej: a) InPost paczkomaty: 11,99 zł b) InPost Kurier: 13,99zł c)  
  7. Warunkiem wysłania lub wydania towaru jest dowód uiszczenia zapłaty.
  8. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

    9.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay

5.Realizacja zamówienia

  1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć towar kompletny bez wad i uszkodzeń.
  2. Dostawa produktu uzależniona jest od jego dostępności w sklepie internetowym oraz od czasu dostawy przez wybranego przewoźnika. Czas przygotowania produktu wynosi 3-7 dni roboczych, dostawa produktu przez przewoźnika następuje zgodnie z jego deklaracją tj. 1-2 dni roboczych z pominięciem weekendu oraz świąt.
  3. Zamówienie zostanie skompletowane i wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub okazaniu potwierdzenia zapłaty.
  4. Przed złożeniem zamówienia Klient może skontaktować się ze sklepem internetowym w celu uzyskania niezbędnych informacji do zrealizowania zamówienia. 

6.Prawo odstąpienia od umowy -zwrot towaru

Wszystkie nasze produkty szyte są na Twoje indywidualne zamówienie. 

To Ty decydujesz jaki rozmiar wybierasz, kolor tkaniny i inne możliwe opcje szycia miarowego.

Produkty wykonane są ręcznie, personalizowane na Twoje specjalne zamówienie

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy ustawodawca zawarł w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Według przepisu prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów.

Przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  indywidualnych potrzeb - kontrakty, dotyczące towarów wykonanych na specjalne zamówienie konsumenta, stanowią spory procent umów zawieranych na odległość, dlatego ta część art. 38 jest  niezwykle ważna. W kontekście wyjątków od prawa odstąpienia od umowy szczególnie ważne jest, by sprzedana przez internet rzecz nosiła cechy indywidualności, nie była wcześniej prefabrykowana, została wykonana według wskazówek konsumenta, zaś jej dalsza sprzedaż była niemożliwa lub w znacznym stopniu utrudniona - na przykład przedmioty oznaczone imieniem i nazwiskiem konsumenta.

Więcej informacji zawarte są pod wskazanym linkiem tutaj

Prosimy o prawidłowe mierzenie obwodu głowy, jeśli masz wątpliwości i pytania chętnie pomożemy. 

W przypadku wadliwego produktu, produkt podlega wymianie, lub wysyłamy nowy pozbawiony jakichkolwiek wad.

7.Reklamacje

 Usługobiorcy przysługuje prawo do reklamacji otrzymanego towaru w przypadku wady lub niekompletnej przesyłki.

  1. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.  O jej wyniku sprzedawca powiadomi Klienta drogą telefoniczną lub mailową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zostaną zwrócone środki za zakupiony towar oraz środki za poniesiony przez Klienta koszt wysyłki lub wysłany podobny towar do 14 dni roboczych.
  2. Zamieszczone zdjęcia mogą różnić się kolorystyką z powodu różnych ustawień komputera Klienta ( kolor, wielkość, proporcje) –nie stanowią podstawy reklamacji lub zwrotu towaru.
  3. zapisy dot. rękojmi tj. czas obowiązywania rękojmi - 2 lata, zasady składania reklamacji na podstawie rękojmi, czas na jej złożenie, odpowiedzialność sprzedawcy.

8.Dane osobowe

Administratorem danych osobowych Klienta  podanych podczas realizacji zamówienia jest Sprzedawca. Podanie danych osobowych niezbędne jest do sfinalizowania zamówienia. Dane kupującego są w staranny sposób przechowywane zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.

9.Postanowienie końcowe.

1.Niniejszy regulamin obowiązuje z dniem uruchomienia sklepu internetowego tj. 02.11.2020

  1. Wszelkie umowy zawarte przez sklep są zgodne z prawem polskim.
  2. Zamówienie towaru jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Niezbędne jest zapoznanie się z jego treścią.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie swoich obowiązków z przyczyn nie wynikających ze jego strony, a ze strony Klienta czy osób trzecich (np. podanie błędnych danych).
  4. Regulamin jest wiążącą umową sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. 

Niedotrzymanie warunków z jakiejkolwiek ze stron będzie rozstrzygane przez kompetentny organ lub sąd.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl